Firma MITSUBISHI MOTORS CORPORATION (MMC) uruchamia w fabryce Laemchabang, należącej do firmy produkcyjnej i handlowej Mitsubishi Motors (Thailand) Co., Ltd. (MMTh), dachowy system zasilania energią słoneczną o mocy 5 megawatów (MW*1).

W połączeniu z systemem fotowoltaicznym o mocy 2 MW, który ma zostać wdrożony w najbliższej przyszłości, MMTh spodziewa się zredukowania emisji CO2, towarzyszącej działalności produkcyjnej o ponad 6100 ton rocznie. MMTh ma na celu stworzenie środowiska, w którym samochody mogą być produkowane w sposób czysty i niskoemisyjny.

MMTh ma zakłady produkujące samochody oraz fabrykę silników w prowincji Chonburi i jest największym centrum produkcyjnym MMC poza Japonią.

W listopadzie 2020 roku firma MMC ogłosiła Nowy Plan Środowiskowy, który wyznacza kierunki i cele jej działań na rzecz środowiska. W oparciu o cele środowiskowe na rok 2030*2, MMC kontynuuje wysiłki w celu osiągnięcia 40-procentowej redukcji emisji CO2 w swojej działalności biznesowej w porównaniu do roku finansowego 2014. W ramach tych działań firma promuje wprowadzanie energii odnawialnej w celu zmniejszenia emisji CO2, wynikającej z działalności produkcyjnej i planuje wprowadzenie większej liczby systemów solarnych w krajowych i zagranicznych ośrodkach produkcyjnych.

*1:1MW=1000kW
*2: Cele, które określają zadania, jakie należy wykonać do 2030 r., aby przyczynić się do urzeczywistnienia wizji społeczeństwa o zerowej emisji CO2 w 2050 roku.

O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” – połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here