W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie klientów w dobie pandemii, polski oddział Mitsubishi Motors wraz z siecią autoryzowanych salonów tej marki przygotował program o nazwie „Wirtualny Salon Mitsubishi”. Umożliwi on jeszcze lepsze zapoznanie się z ofertą i załatwienie formalności związanych z zakupem samochodu oraz akcesoriów bez wychodzenia z domu – za pośrednictwem internetu.
“Zgodnie z rozporządzeniami rządu Polacy spędzają teraz większość czasu w domu i internecie, ale samochody okazują się niezwykle pomocne i bezpieczne w tym trudnym okresie izolacji. Chcemy umożliwić klientom zapoznanie się z naszą ofertą, zakup pojazdu I skorzystanie z naszych usług w bezpieczny sposób dlatego otwieramy drzwi do naszych wirtualnych salonów.” – mówi Adam Męciński dyrektor generalny polskiego przedstawicielstwa MMC.
Dzięki wirtualnym salonom tradycyjne spotkania I rozmowy z klientami będą mogły odbywać się wyłącznie z wykorzystaniem systemu do komunikacji video, telefonu, maila I komunikatorów a wszelkie formalności zwiazane z transakcją – umowa zakupu, finansowania, ubezpieczenia – będą załatwiane – przesyłane I podpisywane bez wychodzenia z domu. Klienci będą mieli możliwość przetestowania samochodu bez obecności handlowca a nowokupiony, zdezynfekowany pojazd będzie na życzenie klienta dostarczany bezpośrednio do jego domu na lawecie. Dokumenty do rejestracji będą przekazywane klientom przez kurierów a dilerzy będą oferowali pomoc w rejestracji samochodu.
Klienci będą teraz mieli także do dyspozycji dużo większą liczbę wirtualnych narzędzi służących zapoznaniu się z modelami Mitsubishi. Najlepszym przykladem takich nowoczesnych rozwiązań jest wdrożone właśnie narzędzie “Digital presentation tool” https://digital-presentation.mitsubishi-motors.com https , dzięki któremu klienci mogą w łatwy sposób zapoznać się z wszystkimi zaletami nowego modelu Mitsubishi Outlander PHEV – opisuje ono w bardzo przystępny sposób cechy modelu, wyjaśnia i porównuje do konkurencji technologię PHEV Mitsubishi, napęd S-AWC, tryby jazdy, możliwości ładowania baterii i dostępność stacji ładowania, zasięg i związane z tym oszczędności. Kolejny zestaw informacji w cyfrowym wydaniu – w tym filmy edukacyjne, opis historii oraz zestaw najczęściej zadawanych pytań z odpowiedziami znajdziemy także na stronie: https://www.mitsubishi.pl/swiat-mitsubishi/technologia-phev oraz na witrynie w pełni poświęconej temu wyjątkowemu pojazdowi: https://www.mitsubishi.pl/samochody/outlander-phev
O Mitsubishi Motors Corporation
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, wykazaliśmy się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające granice nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, Mitsubishi Motors wprowadziło w roku 2017 nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive your Ambition” – połączenie osobistego zaangażowania i ekspansywnego nastawienia oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors angażuje się w działania inwestycyjne, w innowacyjne technologie, atrakcyjne projekty i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru .